LEGE nr. 263 din 16 decembrie 2010 privind sistemul unitar de pensii publice
Text cu caracter informativ. Numai versiunea publicată în Monitorul Oficial al României este cea oficială.
Anexa nr. 8
SALARIUL MINIM PE ȚARĂ Anul Începând cu ziua, luna Salariul minim (lei) Actul normativ prin care s-a stabilit 1949 166 1950 166 1951 166 1952 166 1953 166 1954 166 1955 220 1956 220 1957 1 mai 220 350 1958 350 1959 1 august 350 400 1960 400 1961 1 decembrie 400 475 1962 475 1963 475 1964 475 1965 1 septembrie 475 550 1966 550 1967 1 august 550 700 1968 700 1969 700 1970 1 martie 1 mai 700 750 800 1971 800 1972 1 septembrie 800 1.000 1973 1.000 1974 1 august 1.000 1.140 1975 1 iulie 1.140 1.200 1976 1.200 1977 1.200 1978 1.200 1979 1 august 1.200 1.425 1980 1.425 1981 1.425 1982 1.425 1983 1 septembrie 1.425 1.500 1984 1.500 1985 1.500 1986 1.500 1987 1.500 1988 1 iulie 1.500 2.000 1989 2.000 1990 2.000 1991 1 martie 1 aprilie 1 mai 1 septembrie 1 noiembrie 2.000 3.150 4.675 5.975 6.775 7.000 Hotărârea Guvernului nr. 133/1991 Hotărârea Guvernului nr. 219/1991 Hotărârea Guvernului nr. 219/1991 Hotărârea Guvernului nr. 579/1991 Hotărârea Guvernului nr. 780/1991 1992 1 ianuarie 1 martie 1 mai 1 septembrie 1 noiembrie 8.500 9.150 11.200 12.920 15.215 Hotărârea Guvernului nr. 19/1992 Hotărârea Guvernului nr. 149/1992 Hotărârea Guvernului nr. 218/1992 Hotărârea Guvernului nr. 499/1992 Hotărârea Guvernului nr. 774/1992 1993 1 ianuarie 1 martie 1 mai 1 octombrie 1 decembrie 16.600 17.600 30.000 40.200 45.000 Hotărârea Guvernului nr. 94/1993 Hotărârea Guvernului nr. 124/1993 Hotărârea Guvernului nr. 208/1993 Hotărârea Guvernului nr. 586/1993 Hotărârea Guvernului nr. 683/1993 1994 15 martie 1 iulie 45.000 60.000 65.000 Hotărârea Guvernului nr. 90/1994 Hotărârea Guvernului nr. 353/1994 1995 1 aprilie 65.000 75.000 Hotărârea Guvernului nr. 184/1995 1996 1 august 75.000 97.000 Hotărârea Guvernului nr. 594/1996 1997 1 februarie 1 august 1 octombrie 97.000 150.000 225.000 250.000 Hotărârea Guvernului nr. 27/1997 Hotărârea Guvernului nr. 468/1997 1998 1 aprilie 350.000 Hotărârea Guvernului nr. 208/1998 1999 1 mai 450.000 Hotărârea Guvernului nr. 296/1999 2000 1 februarie 1 decembrie 450.000 700.000 1.000.000 Hotărârea Guvernului nr. 101/2000 Hotărârea Guvernului nr. 1.166/2000 2001 1 martie 1.000.000 1.400.000 Hotărârea Guvernului nr. 231/2001 2002 1 martie 1.400.000 1.750.000 Hotărârea Guvernului nr. 1.037/2001 2003 1 ianuarie 2.500.000 Hotărârea Guvernului nr. 1.105/2002 2004 1 ianuarie 2.800.000 Hotărârea Guvernului nr. 1.515/2003 2005 1 ianuarie 1 iulie 3.100.000 310 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 2.346/2004 2006 1 ianuarie 330 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 1.766/2005 2007 1 ianuarie 390 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 1.825/2006 2008 1 ianuarie 1 octombrie 500 (RON) 540 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 1.507/2007 Hotărârea Guvernului nr. 1.051/2008 2009 1 ianuarie 600 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 1.051/2008 2010 1 ianuarie 600 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 1.051/2008 2011 1 ianuarie 670 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 1.193/2010 2012 1 ianuarie 700 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 1.225/2011 2013 1 februarie 1 iulie 750 (RON) 800 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 23/2013 Hotărârea Guvernului nr. 23/2013 2014 1 ianuarie 1 iulie 850 (RON) 900 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 871/2013 Hotărârea Guvernului nr. 871/2013 2015 1 ianuarie 1 iulie 975 (RON) 1.050(RON) Hotărârea Guvernului nr. 1.091/2014 Hotărârea Guvernului nr. 1.091/2014 2016 1 mai 1.250(RON) Hotărârea Guvernului nr. 1.017/2015 2017 1 februarie 1.450(RON) Hotărârea Guvernului nr. 1/2017 2018 1 ianuarie 1.900(RON) Hotărârea Guvernului nr. 846/2017 2019 1 ianuarie 2.080(RON) Hotărârea Guvernului nr. 937/2018 2020 1 ianuarie 2.230 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 935/2019 2021 13 ianuarie 2.300 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 4/2021 2022 1 ianuarie 2.550 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 1.071/2021 2023 1 ianuarie 3.000 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 1.447/2022 2023 1 octombrie 3.300 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 900/2023 2024 1 iulie 3.700 (RON) Hotărârea Guvernului nr. 598/2024 NOTĂ: Ministerul Muncii și Justiției Sociale transmite către Casa Națională de Pensii Publice datele pentru completarea anexei nr. 8. Sursa: Ministerul Muncii și Justiției Sociale