HOTĂRÂRE nr. 231 din 8 februarie 2001 privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 1.166/2000 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe țara
Text cu caracter informativ. Numai versiunea publicată în Monitorul Oficial al României este cea oficială.
Hotărârea Guvernului nr. 1.166/2000 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe țara, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 615 din 29 noiembrie 2000, se modifica după cum urmează
Articolul 1 va avea următorul cuprins: "Art. 1. -
Pentru perioada 1 martie 2001-1 martie 2002 salariul de baza minim brut pe țara se stabilește la 1.400.000 lei lunar pentru un program complet de lucru de 170 de ore în medie pe luna, reprezentând 8.235,30 lei/ora.
Nivelul salariului de baza minim brut pe țara prevăzut la alin. (1) se aplică începând cu data de 1 martie 2001."
Alineatul (1) al articolului 3 va avea următorul cuprins: "Art. 3. -
Nivelul salariului de baza minim brut pe țara stabilit potrivit art. 1 nu modifica cuantumul salariilor de baza și nici valoarea sporurilor, a primelor și a altor drepturi salariale existente la data prezentei hotărâri, stabilite prin contractul colectiv de muncă, contractul individual de muncă sau prin hotărâri ale Guvernului, în funcție de nivelul salariului minim brut pe țara, cu excepția salariilor de baza situate sub 1.400.000 lei brut lunar."