ORDONANȚĂ nr. 10 din 30 ianuarie 2008 (*actualizată*) privind nivelul salariilor de bază și al altor drepturi ale personalului bugetar salarizat potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar și personalului salarizat potrivit anexelor nr. II și III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul…
Text cu caracter informativ. Numai versiunea publicată în Monitorul Oficial al României este cea oficială.
În anul 2008, salariile de bază ale personalului contractual din sectorul bugetar, stabilite potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar, aprobată prin Legea nr. 383/2001 , cu modificările și completările ulterioare, precum și indemnizațiile personalului care ocupă funcții de demnitate publică, stabilite potrivit anexelor nr. II și III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar și a indemnizațiilor pentru persoane care ocupă funcții de demnitate publică, cu modificările și completările ulterioare, astfel cum au fost majorate potrivit Ordonanței Guvernului nr. 10/2007 , aprobată cu modificări prin Legea nr. 231/2007 , avute la data de 31 decembrie 2007, se majorează în două etape, astfel
cu 4,5%, începând cu data de 1 aprilie 2008, față de nivelul din luna martie 2008
cu 5,5%, începând cu data de 1 octombrie 2008, față de nivelul din luna septembrie 2008.