ORDONANŢA DE URGENŢĂ nr. 180 din 6 decembrie 2002 privind creşterile salariale ce se vor acorda în anul 2003 personalului militar din instituţiile publice de apărare naţionala, ordine publică şi siguranţa naţionala
Text cu caracter informativ. Numai versiunea publicată în Monitorul Oficial al României este cea oficială.
Valoarea de referința sectoriala prevăzută în Legea nr. 138/1999 privind salarizarea și alte drepturi ale personalului militar din instituțiile publice de apărare naționala, ordine publică și siguranța naționala, precum și acordarea unor drepturi salariale personalului civil din aceste instituții, cu modificările și completările ulterioare, astfel cum a fost majorată prin Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 42/2001 și prin Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 187/2001 , se majorează cu 8% începând cu data de 1 ianuarie 2003, față de nivelul din luna decembrie 2002, și cu 9%, începând cu data de 1 octombrie 2003, față de nivelul din luna septembrie 2003.
Soldele de funcție și de grad, calculate potrivit prevederilor art. 1, vor fi rotunjite din 1.000 în 1.000 de lei în favoarea personalului militar.
Începând cu data de 1 ianuarie 2003 coeficienții de ierarhizare prevăzuți la pct. 14 lit. A din anexa nr. 1 la Legea nr. 138/1999 , cu modificările și completările ulterioare, pentru funcțiile de militari angajați pe bază de contract, se modifica astfel
coeficient de ierarhizare minim: 1,30
coeficient de ierarhizare maxim: 1,45.
Prevederile prezentei ordonanțe de urgență se aplică în limita bugetelor aprobate pe anul 2003 pentru instituțiile publice de apărare naționala, ordine publică și siguranța naționala.