ORDONANTA nr. 3 din 12 ianuarie 2006 (*actualizata*) privind cresterile salariale ce se vor acorda în anul 2006 personalului bugetar salarizat potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza pentru personalul contractual din sectorul bugetar și personalului salarizat potrivit anexelor nr. II și III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul…
Text cu caracter informativ. Numai versiunea publicată în Monitorul Oficial al României este cea oficială.
În anul 2006, salariile de baza ale personalului contractual din sectorul bugetar, stabilite potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza pentru personalul contractual din sectorul bugetar, aprobata prin Legea nr. 383/2001 , cu modificările și completările ulterioare, precum și indemnizatiile personalului care ocupa functii de demnitate publică, stabilite potrivit anexelor nr. II și III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza în sectorul bugetar și a indemnizatiilor pentru persoane care ocupa functii de demnitate publică, cu modificările și completările ulterioare, asa cum au fost majorate potrivit Ordonantei Guvernului nr. 9/2005 , aprobata cu modificari și completari prin Legea nr. 112/2005 , precum și prin Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 108/2005 , aprobata cu modificari și completari prin Legea nr. 331/2005 , avute la 31 decembrie 2005, se majoreaza în doua etape, astfel
cu 5%, începând cu data de 1 februarie 2006, față de nivelul din luna ianuarie 2006
cu 6%, începând cu data de 1 septembrie 2006, față de nivelul din luna august 2006.
În aplicarea prevederilor art. 1, limita minima și limita maxima ale salariilor de baza prevăzute în anexele la Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 24/2000 , aprobata prin Legea nr. 383/2001 , cu modificările și completările ulterioare, astfel cum au fost majorate prin Ordonanța Guvernului nr. 9/2005 , aprobata cu modificari și completari prin Legea nr. 112/2005 , se majoreaza începând cu data de 1 februarie 2006 cu 5% și începând cu data de 1 septembrie 2006 cu 6%.
Prevederile alin. (1) se aplică și pentru personalul contractual la care este stabilit un singur nivel al salariului de baza.