ORDONANTA nr. 10 din 31 ianuarie 2007 (*actualizata*) privind cresterile salariale ce se vor acorda în anul 2007 personalului bugetar salarizat potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza pentru personalul contractual din sectorul bugetar și personalului salarizat potrivit anexelor nr. II și III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul…
Text cu caracter informativ. Numai versiunea publicată în Monitorul Oficial al României este cea oficială.
În anul 2007, salariile de baza ale personalului contractual din sectorul bugetar, stabilite potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza pentru personalul contractual din sectorul bugetar, aprobata prin Legea nr. 383/2001 , cu modificările și completările ulterioare, precum și indemnizatiile personalului care ocupa functii de demnitate publică, stabilite potrivit anexelor nr. II și III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza în sectorul bugetar și a indemnizatiilor pentru persoane care ocupa functii de demnitate publică, cu modificările și completările ulterioare, astfel cum au fost majorate potrivit Ordonantei Guvernului nr. 3/2006 , aprobata cu modificari prin Legea nr. 323/2006 , avute la data de 31 decembrie 2006, se majoreaza în 3 etape, astfel
cu 5% începând cu data de 1 ianuarie 2007, față de nivelul din luna decembrie 2006
cu 2% începând cu data de 1 aprilie 2007, față de nivelul din luna martie 2007
cu 11% începând cu data de 1 octombrie 2007, față de nivelul din luna septembrie 2007.
În aplicarea prevederilor art. 1, limita minima și limita maxima ale salariilor de baza prevăzute în anexele la Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 24/2000 , aprobata prin Legea nr. 383/2001 , cu modificările și completările ulterioare, astfel cum au fost majorate prin Ordonanța Guvernului nr. 3/2006 , aprobata cu modificari prin Legea nr. 323/2006 , se majoreaza începând cu data de 1 ianuarie 2007 cu 5%, din data de 1 aprilie 2007 cu 2% și începând cu data de 1 octombrie 2007 cu 11%.
Prevederile alin. (1) se aplică și pentru personalul contractual la care este stabilit un singur nivel al salariului de baza.