LEGE nr. 177 din 10 octombrie 2008 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 10/2008 privind nivelul salariilor de bază și al altor drepturi ale personalului bugetar salarizat potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar și personalului salarizat potrivit anexelor nr. II și III la…
Text cu caracter informativ. Numai versiunea publicată în Monitorul Oficial al României este cea oficială.
Se aprobă Ordonanța Guvernului nr. 10 din 30 ianuarie 2008 privind nivelul salariilor de bază și al altor drepturi ale personalului bugetar salarizat potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar și personalului salarizat potrivit anexelor nr. II și III la Legea nr. 154/1998 privind sistemul de stabilire a salariilor de bază în sectorul bugetar și a indemnizațiilor pentru persoane care ocupă funcții de demnitate publică, precum și unele măsuri de reglementare a drepturilor salariale și a altor drepturi ale personalului contractual salarizat prin legi speciale, adoptată în temeiul art. 1 pct. V.1 din Legea nr. 373/2007 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanțe, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr.79 din 1 februarie 2008, cu modificările și completările ulterioare, cu următoarele modificări
La articolul 14, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: "Art.14. -
Se acordă un spor pentru condiții vătămătoare, de până la 10% din salariul de bază, personalului contractual care desfășoară activitate în cadrul autorităților și instituțiilor publice în care funcționează instalații care generează câmpuri electromagnetice de radiofrecvență produse de emițători pentru comunicații, instalații de microunde, instalații de curenți de înaltă frecvență și stații de bruiaj." 2. La anexa nr. Ia capitolul II litera B, nr. crt. 10 se modifică și va avea următorul cuprins: Nr. crt. Funcția Nivelul studiilor Salariul de bază
lei - minim maxim "10. Secretar cabinet, secretar dactilograf, curier personal (șofer) M 520 845"
La anexa nr. IIa capitolul I litera c), nr. crt. 20 se modifică și va avea următorul cuprins: Nr. crt. Funcția Nivelul studiilor Salariul de bază
lei - minim maxim "20. Referent, inspector; debutant M 510 -"
La anexa nr. Ib capitolul II litera B, nr. crt. 10 se modifică și va avea următorul cuprins
lei - Nr. crt. Funcția Nivelul studiilor Salariul de bază aprilie Salariul de bază octombrie minim maxim minim maxim "10. Secretar cabinet, secretar dactilograf, curier personal (șofer) M 544 884 574 933"
La anexa nr. IIb capitolul I litera c), nr. crt. 20 se modifică și va avea următorul cuprins
lei - Nr. crt. Funcția Nivelul studiilor Salariul de bază aprilie Salariul de bază octombrie minim maxim minim maxim "20. Referent, inspector; debutant M 540
563 -"
La anexa nr. IV/10b punctul 3 litera b), nr. crt. 4 se modifică și va avea următorul cuprins
lei - Nr. crt. Funcția Nivelul studiilor Salariul de bază aprilie Salariul de bază octombrie minim maxim minim maxim "4. Dispecer operațiuni zbor I II III debutant M + curs de calificare 554 544 542 540 717 656 607
602 597 585 569 878 757 673 -"
La anexa nr. V/2b, NOTA se modifică și va avea următorul cuprins: "NOTĂ
În unitățile bugetare din subordinea ministerelor și a celorlalte instituții ale administrației publice încadrarea șoferilor se face ținându-se seama de importanța activității și de autovehiculul pe care îl deservesc
Șoferii din administrația publică centrală beneficiază de majorarea salariului de bază cu 20%."